fredag den 1. juli 2011

Torsdagstur til Flensborg


I går lånte vi mine forældres bil og vendte snuderne mod Flensborg for at gøre byen og grænsebutikkerne usikre, hæ hæ. Jeg havde taget euro og pas i lommen og praktiske sko på fusserne, så intet skulle stoppe os.


Turen derned var som de er flest, med de typiske store, tyske biler - der er jo den der lave afgift.

Blazer og bluse: Genbrug. Jeans: Primark. Converse.
Og dagens outfit foreviget på parkeringspladsen tæt ved gågaden, vi byttede den sædvanlige 10-12 minutters gåtur ud for 3,60 euro. Ret smart, da vi senere pitstoppede ved bilen for at indtage den medbragte frokost.


Dagens detaljer, det der gule og guld går igen. Næsten sommerligt, det havde vejret bare ikke opfattet. Godt vi mest var i butikker ;)


Og der er godt styr på det hele i bagagerummet (host...). Ja, vi fik shoppet lidt af hvert, hæ hæ. Mere om det i et andet indlæg (:


På hjemvejen kørte vi ad Fjordvejen, hvor den berømte Annies kiosk ligger (den er i hvert fald tit i TvSyd, ha ha. Og har en pænt stor facebook-gruppe). Her delte vi en stor softice (man er vel på SU. Og kur) og sad ved vandet og nød udsigten.


Men øh... der manglede noget! Man kan alligevel ikke få alt for 29 kroner. Men det mættede alligevel godt nok, indtil jeg skulle over til søde Nanna fra min klasse, der havde inviteret mig og nogle andre søde piger på aftensmad. Og så havde hun købt Pepsi Max til os, en sikker måde at blive populær på :D Dejlig afslutning på en dejlig dag ❤

7 kommentarer:

  1. Ser ud som en hyggelig tur :)
    Jeg er i øvrigt ked af at se at du ikke er fast læser på min blog længere :'(

    SvarSlet
  2. Annies kiosk er the shizzle! De der hotdogs hun går og laver er da totalt gode. Var derude sidste sommer med en veninde fra Sønderbrg, og sikke en fest, haps!! ;)

    /Lise

    SvarSlet
  3. Sandra: Det var det skam også (:
    Øh, det ved jeg ikke lige hvordan er det sket, jeg har i hvert fald ikke gjort noget. Men det der Blogger er jo ikke altid helt samarbejdsvilligt... Så må jeg jo bare melde mig til igen! (:

    Lise: Ja der er skønt. Vi kører også altid forbi når vi har været over grænsen ;)

    SvarSlet
  4. lyder som en hyggelig tur ;) sjov video med dit hår der blafrer ;) og lækkert med en is

    SvarSlet
  5. Natasia: Det var det :p Hæ hæ, ja nu er det ikke kun paint jeg opererer i ;) Isen var også længe ventet! Haps. Og mums. Uuuhm.

    SvarSlet
  6. "med de typiske store, tyske biler" - das ist ja wohl 'ne Provokation. Das ist doch die Division Landjut (zumindestens hieß die so, als ich vor viiiiieeelen viiiiiieelen Jahren in Flensburg meinen Dienst schieben ... musste), da seid Ihr doch mit dabei !!!
    ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, der blev jeg godt nok snydt igen. Jeg burde da have set, at det ikke var en almindelig bil! Sorry!

      Slet

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)