torsdag den 16. august 2012

Nye Raybasser

Sponsoreret indlæg

Ti hi, fine solbriller! Og så i Piedmont Park. Atlanta ♥

Jeg har været så heldig at vinde en konkurrence ved Guld.log, hvor præmien var et par solbriller; et par dejlige Ray Ban Wayfarer - hurra! De klassiske sorte var desværre ikke på lager, så konkurrencens sponsor, SmartBuyGlasses, var så flinke at lade mig opgradere dem til par Polarized, mod et lille blogindlæg og nogle links - ja tak, gi' mig! Hilsen hende den grådige. Æhæ.

På billedet ses jeg med mine New Wayfarers, det første par i min samling af Raybasser. Og hvor har jeg bare knuselsket dem. Selvom diverse billige fra H&M er gode til at blive håndteret af klodsede mig, er glaskvaliteten bare meget bedre på sådan et par Ray Bans.
Jeg var faktisk meget i tvivl om, hvorvist mit første par skulle være de almindelige Wayfarers eller den nye udgave, der er lidt mindre, så at vinde den originale udgave nu er helt perfekt. Nu venter jeg bare spændt på at modtage dem ♥

Selvom indlægget er sponsoreret, er det stadig mine egne holdninger og meninger, og jeg ville aldrig skrive ukritisk om noget, jeg ikke føler, jeg kan stå inde for, eller om noget jeg fandt urelevant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jaaaah, skriv en kommentar!
(reklamekommentarer linkende til virksomheder frabedes dog, og vil blive slettet som spam)